در عمرم موقعيت تك‌به‌تك را اين‌طوري خراب نكرده بودم
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

همه اهالي فوتبال و رسانه‌ها مدت زيادي روي او زوم كردند اما محمدرضا خلعتبري از بدو ورودش به پرسپوليس توانست به مهره موثري براي اين تيم تبديل شود. هرچند كه خودش اين‌همه كنجكاوي در مورد قراردادش و رقم آن را نمي‌فهمد. مصاحبه خلعتبري پر از تيتر است؛ از كري دوباره براي رحمتي تا اطمينان به گلزني به سپاهان و علاقه به بازي كردن كنار علي كريمي!
در دومين بازي كه براي پرسپوليس انجام دادي، موفق به گلزني شدي. قطعا خيلي دوست داشتي كه اين اتفاق در اولين ديدار و در داربي رخ مي‌داد. اين‌طور نيست؟
خيلي دوست داشتم كه گلزني‌هايم براي پرسپوليس از داربي شروع شود. خيلي هم تلاش كردم تا اين اتفاق رخ بدهد. اينكه روند گلزني‌هايم از داربي شروع مي‌شد، خيلي برايم لذتبخش و خوشحال‌كننده بود.
اكثر تيم‌ها موفق به باز كردن دروازه استقلال و رحمتي شده‌اند اما تو با وجود آن‌همه كري نتوانستي دروازه او را باز كني!
بازي برگشتي هم در كار است. در آن بازي جبران بازي رفت را مي‌كنم. واقعا نمي‌شد كه براي رحمتي كري نخوانم. در داربي برگشت هم كري مي‌خوانم و هم در داخل زمين حرفم را مي‌زنم.
با توجه به جوي كه پس از داربي به راه افتاد و انتقاداتي كه متوجه دو تيم پرسپوليس و استقلال شده بود، بدون شك در صورت عدم پيروزي برابر گسترش‌فولاد بسيار تحت فشار قرار مي‌گرفتيد. قبول داري؟
نمي‌دانم كه چرا پس از داربي آن جو به راه افتاد. مي‌گفتند تباني كرده‌ايم در صورتي كه هر دو تيم دنبال پيروزي بودند و تساوي دردي از آنها دوا نمي‌كرد. پس از داربي و بابت آن‌همه تهمت و افترا حسابي اذيت شديم. مي‌خواستيم با شكست گسترش از اين‌همه فشاري كه متوجه‌مان شده بود، رهايي پيدا كنيم. ديگر تحمل آن جو براي‌مان غيرممكن بود. خدا را شكر مي‌كنم كه به سه امتياز بازي با گسترش دست پيدا كرديم.
انتظار مي‌رفت برابر گسترش تازه‌وارد به‌ گل‌هاي بيشتري دست پيدا كنيد.
درست است كه گسترش يك تيم تازه‌وارد است اما تاكنون خودش را يك تيم خوب و آماده نشان داده است. انتظار آن بازي خوب را از گسترشي‌ها نداشتيم و بايد اعتراف كنم كه در دقايقي ما را تحت فشار قرار دادند. اما چيزي كه مسلم است اين است كه پرسپوليس خيلي بهتر و هماهنگ‌تر از گسترش بود. مي‌توانستيم به گل‌هاي بيشتري هم دست پيدا كنيم.
يكي از اين موقعيت‌ها را هم كه خودت از دست دادي. چطور شد كه نتوانستي آن موقعيت تك‌به‌تك را به گل تبديل كني؟
خودم هم هنوز در تعجبم كه چطور نتوانستم آن توپ را تبديل به گل كنم. در اين چند سالي كه فوتبال بازي مي‌كنم، خيلي كم پيش آمده چنين موقعيت‌هايي را تبديل به گل نكنم.
مثل اينكه ديگر پنالتي‌زن اول تيم شدي؟
علي‌آقا تشخيص دادند در اين بازي من پنالتي را بزنم و اينكه چه كسي پنالتي‌زن اول تيم است را من تعيين نمي‌كنم. آقاي دايي هروقت صلاح بدانند پنالتي مي‌زنم و اين‌طور نيست كه با گل كردن يك پنالتي بخواهم خودم را پنالتي‌زن اول تيم معرفي كنم.
در ديدار با گسترش فولاد بيشتر از هر بازيكن ديگري به حسين ماهيني پاس مي‌دادي. نكند چون رفاقت ديرينه با اين بازيكن داري و در حال حاضر هم‌خانه هستيد، اين‌قدر هوايش را داري؟
او هواي من تازه‌وارد را دارد، نه من هواي او را. در جريان بازي اصلا حواسم به اين‌جور مسايل نيست و به هر بازيكني كه بتوانم پاس مي‌دهم. اگر هر بازيكن قرار باشد به دوست خودش پاس بدهد كه ديگر آن‌وقت فوتبال نمي‌توان بازي كرد و بايد برويم دنبال فوتبالدستي بازي كردن! اين حرف‌ها كدام است كه چون با ماهيني رفيق هستم به او پاس مي‌دهم؟
خيلي زود با تيم هماهنگ شدي. خودت فكرش را مي‌كردي كه اين‌قدر زود با ساير بازيكنان هماهنگ شوي؟
خيلي‌ها اين حرف را مي‌زنند اما هنوز از خودم راضي نيستم. هنوز به آن بازيكن آماده‌اي كه خودم انتظارش را دارم، تبديل نشده‌ام. با روزهاي خوبم فاصله دارم و براي رسيدن به آن روزها به زمان نياز دارم. نمي‌دانم شايد چون عاليشاه و صادقيان هم مثل خودم ريزنقش و سرعتي هستند، توانستم خيلي زود با آنها هماهنگ شوم. به هر حال نزديك و شبيه بودن سبك بازي بازيكنان به يكديگر، خيلي مي‌تواند در هماهنگي‌ آنها با هم تاثيرگذار باشد.
شما سه نفر به خاطر شبيه بودن بازي‌تان به يكديگر، خيلي خوب با هم هماهنگ شديد اما در اين ميان سيدصالحي را فراموش كرده‌ايد. فوتبال زميني شما اصلا تطابقي با سبك بازي سيدصالحي ندارد.
اصلا اين مساله را قبول ندارم. خود من شخصا سعي مي‌كنم در كنار ارايه بازي زميني، ارسال و سانترهايي هم داشته باشم و به واسطه آن سيدصالحي را در موقعيت گلزني قرار بدهم. اين‌طور نيست كه بخواهيم هم‌تيمي‌مان را فراموش كنيم. اصلا نمي‌فهمم كه چرا شما دنبال مطرح كردن چنين بحث‌هايي هستيد.
علي دايي از تو به عنوان پلي‌ميكر استفاده مي‌كند. آيا خودت از بازي در اين پست رضايت داري؟ به نظرت در صورت بازگشت محمد نوري بازهم در اين پست به كار گرفته مي‌شوي؟
هركجا كه علي‌آقا دستور بدهند، همان‌جا بازي مي‌كنم. مشكلي با بازي كردن در وسط زمين ندارم. پس از بازگشت محمد نوري هم كادر فني هركجا كه تشخيص بدهند، در همان پست بازي مي‌كنم.
اين هفته به مصاف سپاهان خواهيد رفت. بدون شك اين ديدار براي خلعتبري اهميت و حساسيت خاص و ويژه‌اي دارد. اين‌طور نيست؟ چون به هر حال فصل گذشته در اين تيم توپ مي‌زدي و اين فصل هم در تلاش بودي تا دوباره به جمع زردپوشان بازگردي اما در نهايت سرخپوش شدي.
در حال حاضر پيراهن پرسپوليس بر تنم است و اينكه در گذشته چه اتفاقاتي رخ داده است اصلا برايم مهم نيست. بازي با سپاهان هم برايم مثل ساير ديدارهاست و اين‌طور نيست كه بخواهم اين ديدار را تافته‌ جدابافته كنم و بگويم برايم مهم‌تر از ساير ديدارهاست.
مي‌خواهي بگويي صحبت‌هايي كه عليرضا رحيمي، مديرعامل سپاهان مدتي پيش و در برنامه نود عنوان كرد، باعث نشده است تا درصدد گرفتن انتقام از اين تيم بربيايي؟
دنبال گرفتن انتقام نيستم اما هرچه كه در توانم باشد را رو مي‌كنم. دنبال اين هستم تا در اين بازي سخت و البته حيثيتي يكي از بهترين بازي‌هايم را به نمايش بگذارم.
نمي‌خواهي براي سپاهاني‌ها كري بخواني؟
وقتي مي‌توانم در زمين حرفم را بزنم، چرا بايد كري بخوانم؟ كري نمي‌خوانم تا در زمين حرفم را بزنم. در داربي تمركزم را براي كري خواندن گذاشتم، نتوانستم گل بزنم. كري نخوانم بهتر است.
چقدر احتمال مي‌دهي كه بتواني گلزني كني؟
احتمالش زياد است چون خيلي انگيزه دارم. تا حدودي هم راه گل زدن به سپاهان و رحمان احمدي را بلدم.
پيش‌بيني‌ات از اين بازي چيست؟
سپاهان يك تيم خوب و پرمهره است و بدون شك بازي آساني برابر اين تيم نخواهيم داشت اما در ديدار با سپاهان چاره‌اي جز پيروزي نداريم چون بايد به صدر برسيم. لياقت صدرنشيني را داريم و بايد خيلي زود به صدر تكيه بزنيم.
به نظر خودت اين فصل مي‌تواني چند گل براي پرسپوليس به ثمر برساني؟ آيا كاري مي‌كني تا آن‌همه جار و جنجالي كه براي سرخپوش شدنت به راه افتاد، ثمر داشته باشد؟
جار و جنجال را عده‌اي به راه انداختند وگرنه انتقال من انتقالي نبود كه آن‌همه جنجال داشته باشد. بي‌جهت مرا وارد حاشيه كردند و لقب جنجالي‌ترين انتقال ليگ را به انتقال من دادند. نه به خاطر اين جنجال‌هاي كذايي و دروغي، بلكه به خاطر هواداران پرسپوليس و هزينه‌اي كه باشگاه براي جذب من متحمل شده است، مي‌خواهم براي اين تيم بهترين خلعتبري باشم كه در اين چند سال شاهد او بوده‌ايد.
هدايتي در بازگشتت به ليگ ايران بيشترين نقش را داشت. آيا در اين مدت صحبتي با او داشته‌اي و از وي تشكر كرده‌اي؟
بله، بارها از ايشان تشكر كرده‌ام چون لطف بزرگي در حقم كردند. خودم را به نوعي مديون ايشان مي‌دانم. آقاي هدايتي يكي از دلسوزان فوتبال‌مان هستند و بايد قدرشان را دانست.
ماجراي انتقال تو هم باعث شد تا هدايتي و رويانيان به قهر و كدورت‌هاي‌شان پايان بدهند و آشتي كنند. در اين خصوص چه صحبتي داري؟
من كه چندان در جريان اين قضيه نيستم اما اگر انتقال من باعث بهتر شدن روابط آقايان هدايتي و رويانيان شده است، خوشحال هستم.
بالاخره مبلغ قرارداد تو با پرسپوليس چقدر بوده است؟ عده‌اي مي‌گويند كه چيزي حدود 800ميليون‌تومان دريافت كرده‌اي و برخي هم از رقمي نزديك به دو ميلياردتومان صحبت مي‌كنند.
اينكه چقدر دريافت كرده‌ام به خودم و باشگاه مربوط مي‌شود. حالا عده‌اي هر رقمي كه دوست دارند را عنوان كنند. نمي‌دانم در اين فوتبال قضيه‌اي مهم‌تر از مبلغ قرارداد من وجود ندارد كه برخي شب و روزشان را يكي كرده‌اند تا سر از مبلغ قراردادم دربياورند؟ سعي مي‌كنم بدون توجه به اين حرف‌ها فوتبالم را بازي كنم چون مي‌خواهم چهره‌اي جديد را از خودم رونمايي كنم.
راستي، قضيه اينكه در شبكه‌هاي اجتماعي از تلاش خود براي بازگرداندن علي كريمي صحبت كرده بودي، از چه قرار است؟
در شبكه‌هاي اجتماعي فعاليتي ندارم. خوشحال مي‌شوم كه علي كريمي بازگردد اما آن صفحه‌اي كه در آن و از قول من نوشته بودند به‌دنبال بازگرداندن كريمي هستم، براي من نيست و تكذيب مي‌كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در یک شنبه 24 شهريور 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها